Australská retailová značka YD poskytuje špičkovou módu, je zacílená na mladé muže ve věku 18-25 let. ID značky je přesvědčivé, dynamické a atraktivní, zejména pro ty s rychle se rozvíjejícím městským životním stylem a pro ty, co chtějí vystoupit z řady.
Už v roce 2010 se rozhodli majitelé značky YD změnit celkový obchodní koncept, a to tak, aby jejich značka byla rychle identifikovatelná díky vůni. S tím pomohlo Air Aroma.
Tým Air Aroma začal okamžitě hledat tu pravou YD vůni, po měsíci příprav vybral Alan Norman, kreativní ředitel YD Australia, elegantní, vzrušující a přitažlivou vůni. Zvítězila bylinná vůně se základními tóny amber, dřeva a cedrového dřeva a svrchními tóny grapefruitu, cardamonu a mandarinky.
V prvních měsících roku 2011 mohli zákazníci YD poprvé ucítit i vůni své oblíbené značky. Zpětná vazba od zákazníků i zaměstnanců byla velmi pozitivní. Zákazníci si zboží prohlíželi déle, zvýšil se prodej i povědomí o značce. Marketingová strategie tak začala YD odlišovat od konkurentů v odvětví mužské módy, což pro ně znamenalo obrovskou konkurenční výhodu.