Jako důkaz toho, že multi-smyslové vnímání má opravdu svůj vliv, byli japonští Air Aroma pozváni australských generálním konzulátem na výstavu dárků Fuoka Gift Show 2011, která se konala v červnu 2011 na japonském ostrově Kjúšú. Air Aroma zde vytvořilo jedinečný prostor, společně s umělcem na květiny Chikyu Hanashi z Hoshino Flower, a umělcem na svíčky LICCALOCCA Candles.
Cílem bylo vytvořit vonící prostor, který by dopomohl jednotlivým hotelům, svatebním firmám nebo třeba architektům najít to správné a efektivní řešení pro jednotlivé události a pro své zákazníky. Vůně je totiž velmi mocný nástroj, díky němuž si lidé i běžné příležitosti pamatují na dlouhou dobu. Zůstanou rádi v hotelech, kde to příjemně voní, dokonce chtějí pak tu stejnou vůni i domů. Vůně zvyšuje vizuální obrazy, osvětlení, hudbu, ale také vytváření vzpomínek lidí na určité okamžiky či místa.